העולם מלא בהזדמנויות, אנחנו כאן כדי לעזור לך לפתוח את הדלת הבאה שלך!
הקריירה שלך מתחילה כאן!
הירשמו לסוכן חכם!
הצטרפו לקבוצת המשרות שלנו בפייסבוק 
שדרג/י את הקריירה שלך! שלח/י קורות חיים
כל המשרות מיועדות לגברים ונשים כאחד

עדיף להתאים את קורות החיים שלכם לכל משרה שאתם מגישים בה מועמדות. עם זאת, חשוב לשמור על אמינות, אמת וכנות!

אנחנו ממליצים ליצור גרסה יסודית של קורות החיים שלכם ולהתאימה לכל משרה באופן ייחודי, מבלי "להפריע" לנוכחות של הפרטים החשובים והאמינים. מחזקים בדברים הכי רלוונטיים והמעניינים בהתאמה לתפקיד המוצע. קורות החיים יכולים לכלול שינויים קטנים כמו הבלטת הכישורים הרלוונטיים ביותר שלכם לתפקיד, או שינויים יותר משמעותיים יותר כמו לשנות את סדר הסעיפים, הוספת פרטים רלוונטיים , או הרחבה בתיאור תפקיד דומה שעשיתם בעבר. אפשרי ורצוי גם להדגיש באופן גרפי בקורות החיים התאמות רלוונטיות למשרה.
התאמה טובה של קורות החיים שלכם לדרישות התפקיד משפרת את הסיכויים שלכם להתקבל למשרה. כאשר אתם מגישים מועמדות למשרה עם קורות חיים שמתאימים באופן יותר מדויק לדרישות המשרה, זה מבליט את היכולת, הכישורים והניסיון שלכם לבצע את התפקיד המבוקש.
קורות החיים בדרך כלל מהווים את הבסיס ו"פתיחת הדלת" לריאיון העבודה ולכן התאמת קורות החיים למשרה היא צעד חשוב הן כדי להגיע לריאיון עבודה והן בהתנהלות במהלך ראיון העבודה .
הצגת הניסיון , ההשכלה והכישורים הרלוונטיים למשרה בקורות החיים יוצרים בסיס לראיון עבודה תכליתי ומקצועי ומהווים את הבסיס לשיחה טובה בראיון. למעסיק תהיה הרגשה שאתם מתאימים לתפקיד ושיש לכם את היכולות והניסיון הנדרשים. כדאי גם לספק דוגמאות מוצלחות של פעילות ותוצאות בעבודה קודמת ותפקידים קודמים, כך שמעסיק יוכל להבין איך היכולות שלכם, הכישורים והניסיון מביאים ערך מוסף לתפקיד המוצע.
אם קורות החיים שלכם מדגישים את היכולות, הניסיון וההשכלה שמתאימים לדרישות המשרה זה מחזק אצל המעסיק את התחושה שהבנתם את המשרה ושאתם מתאימים.

בהצלחה!

צוות יתרון אנושי

המשרות שלנו הן העתיד שלכם !

קורות החיים שלך יישמרו בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו

הרשמה לסוכן חכם

לאחר רישום קצר תוכל/י להתחיל לקבל משרות רלוונטיות מהסוכן החכם ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלך. במסך זה עליך למלא את פרטיך, לבחור את התחומים שבהם הנך מעוניין לקבל משרות (אפשרי למלא מספר תחומים במקביל) וכל משרה חדשה תגיע אליך מיד עם פרסומה.

למעבר לצ'אט עם רכז/ת
1
פנו אלינו!
שלום, הגעת ליתרון אנושי השמה וגיוס כ"א