יתרון אנושי - השמה וגיוס כח אדם בע'מ

   
 
  עמוד הבית  >  לוח משרות
  תוצאות חיפוש
 
פקיד/ת הזמנות
תפקיד:  פקיד/ת הזמנות מיקום:  ירושלים והסביבה, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה ליבוא ושיווק באזור מודיעין, דרוש/ה: פקיד/ת הזמנות. משרה מלאה, ימים א-ה, 10:00-19:00. קבלת הזמנות מלקוחות, פתיחת הזמנות במערכת ה-SAP, מעקב אחר ההזמנות והעמקת הפעילות מהלקוחות הקיימים.
תאריך עדכון:  26/11/2020
מספר משרה:  21248
רכז מטפל: נטלי
מתאמ/ת הזמנות
תפקיד:  מתאמ/ת הזמנות מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
למפעל יצרני בחולון, דרוש/ה: מתאם/ת הזמנות. מענה טלפוני ללקוחות החברה, קבלת הזמנות ותרגומן להזמנות פנימיות, הקלדת הזמנות למערכת ה-SAP, מעקב אחר ביצוע ההזמנות מול המחלקות השונות במפעל ומתן מענה ללקוחות על אודות ההזמנה.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  21241
רכז מטפל: נטלי
מנהל/ת תיקי לקוחות.
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות. מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס באזור אור יהודה, דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות אסטרטגיים. הכנת הצעות מחיר ללקוחות קיימים ולקוחות חדשים, מעקב אחר הצעות מחיר, ניהול משא ומתן מול חברות ספנות וחברות תעופה על מחירים ותנאים, בניית הצעות מחיר מול הסוכנים בחו"ל, שימור לקוחות, בדיקת שביעות רצון והטמעת לקוחות חדשים. הזנת מחירונים למערכת, עדכון לקוחות על שינוים במחירונים וטיפול במכרזים ופרויקטים מיוחדים.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  11569
רכז מטפל: לירון
מנהל/ת תיקי לקוחות
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות מיקום:  דרום, מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים באזור השפלה, דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות. ניהול לקוחות אסטרטגים בתחום הלוגיסטיקה, קבלת הזמנות, תמחור הפרויקטים ושירותי הלוגיסטיקה, מעקב אחר הזמנות ומתן פתרונות מקצועיים ללקוחות. אינטגרציה בין מערך שרשרת האספקה ללקוח, אישור חשבוניות, שימור לקוחות והעמקת פעילות מהלקוחות הקיימים.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  11493
רכז מטפל: מירב
פקיד/ת שווק
תפקיד:  פקיד/ת שווק מיקום:  חיפה והקריות, צפון היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת ספנות בחיפה, דרוש/ה: פקיד/ת שיווק עורפי. ימים א-ה, 08:00-16:30. ניהול תיקי לקוחות קיים, פיתוח עסק של הלקוחות בתיק, העמקת פעילות ושימור לקוחות. בניית מחירונים, תחזוקת מאגר המידע ועדכונו, עבודה מול ספקי שירות הקשורים להובלה ימית בארץ ובחו"ל.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  21225
רכז מטפל: לירון
נציג/ת שירות לקוחות
תפקיד:  נציג/ת שירות לקוחות מיקום:  השרון, מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים בת"א. דרוש/ה: נציג/ת שירות לקוחות. *המשרה מתאימה למועמדים המעוניינים להשתלב בתחום השילוח הבינלאומי - אפשרויות קידום בחברה* **הכשרה תינתן על חשבון החברה** משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. עבודה במחלקת שירות לקוחות בתחום הסחר הבינלאומי - מתן מענה ללקוחות על משלוחי יבוא ויצוא אקספרס (משלוחים אוויריים). מענה לשיחות נכנסות ומיילים נכנסים, מתן הסבר על שירותי החברה לגבי משלוחי יבוא ויצוא. ביבוא- מתן הסברים על תהליכי שחרור מהמכס, ביצוא- מתן הסברים על קבלת חבילות ליצוא. מתן הסברים על חיובים כספיים ועלויות, מענה על סטטוס משלוחים המצויים בתהליך, טיפול בתלונות לקוחות ועבודה שוטפת מול סוכנים בחו"ל תכתובות מרובות באנגלית!).
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  11547
רכז מטפל: מירב
מנהל/ת תיקי לקוחות
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס באזור המרכז, דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות. משרה מלאה. ניהול לקוחות בתחום השילוח הבינלאומי, דגש על יבוא. שירות מלא ללקוח משלב התהוות המשלוח עד להגעתו למחסני הלקוח, הכנת הצעות מחיר ללקוחות, מעקב הצעות מחיר, ניהול מו"מ, הטמעת הצעות המחיר כמשלוח, מעקב אחר המשלוחים מול הרפרנטים בחברה, דיווחי סטטוס ללקוחות, פתרון בעיות בזמן אמת, בדיקת חיובים וחשבונות לחיוב הלקוח ואישורם (רווח והפסד בתיקי הלקוחות), טיפול בשחרור מהמכס מול חוליית המכס הממונה ללקוח.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  11543
רכז מטפל: מירב
פקיד/ת קבלה
תפקיד:  פקיד/ת קבלה מיקום:  יהודה ושומרון, ירושלים והסביבה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה ליבוא ושיווק במודיעין, דרוש/ה: פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה. מענה טלפוני ללקוחות וניתוב השיחות בהתאם לנושא, ניהול יומן מנכ"ל, תיאום פגישות, קבלת ספקים ולקוחות לפגישות ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  21218
רכז מטפל: עידן
תומכ/ת מערכות help desk - ERP
תפקיד:  תומכ/ת מערכות help desk - ERP מיקום:  השרון, מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לבית תוכנה באזור המרכז, דרוש/ה: תומכ/ת מערכות Help Desk - ERP. משרה מלאה. השתלבות במחלקה טכנית העוסקת במתן תמיכה ללקוחות חדשים ולקוחות קיימים בתחום השילוח הבינלאומי ועמילות המכס. הטמעת לקוחות חדשים במערכת (יבואנים / יצואנים / משלחים), תמיכה מרחוק, הדרכות ופתרון בעיות ללקוחות בזמן אמת.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  21208
רכז מטפל: עידן
מתאם/ת שירות לקוחות
תפקיד:  מתאם/ת שירות לקוחות מיקום:  השרון היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לבית תוכנה באזור השרון, דרוש/ה: מתאם/ת שירות לקוחות / Help Desk. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. שירות לקוחות, תמיכה, הדרכה והטמעה של תוכנה ייעודית בתחום שרשרת האספקה הגלובלית (שילוח בינלאומי, עמילות מכס וספנות) - HELP DESK.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  21193
רכז מטפל: לירון
מנהל/ת תיקי לקוחות.
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות. מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס בנתב"ג, דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות (שיווק עורפי). הכנת הצעות מחיר ללקוחות קיימים ולקוחות חדשים, מעקב אחר הצעות מחיר, ניהול משא ומתן מול חברות תעופה על מחירים ותנאים, בניית הצעות מחיר מול הסוכנים בחו"ל, שימור לקוחות, בדיקת שביעות רצון והטמעת לקוחות חדשים. הזנת מחירונים למערכת, עדכון לקוחות על שינוים במחירונים וטיפול במכרזים ופרויקטים מיוחדים.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  11488
רכז מטפל: לירון
מנהל/ת תיקי לקוחות
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס באור יהודה, דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות יבוא ימי הכנת הצעות מחיר ללקוחות קיימים ולקוחות חדשים, מעקב אחר הצעות מחיר, ניהול משא ומתן מול חברות ספנות וחברות תעופה על מחירים ותנאים, בניית הצעות מחיר מול הסוכנים בחו"ל, שימור לקוחות, בדיקת שביעות רצון והטמעת לקוחות חדשים. הזנת מחירונים למערכת, עדכון לקוחות על שינוים במחירונים וטיפול במכרזים ופרויקטים מיוחדים.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  11487
רכז מטפל: לירון
פקיד/ת יצוא ימי
תפקיד:  פקיד/ת יצוא ימי מיקום:  חיפה והקריות, צפון היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס בחיפה, דרוש/ה פקיד/ת תפעול יצוא ימי. **המשרה מתאימה למועמדים המעוניינים להשתלב בתחום השילוח הבינלאומי** משרה מלאה. טיפול במשלוחי יצוא ימיים - קבלת משלוחים ליצוא, פתיחת התיקים במערכת, הכנת הדוקומנטים למשלוח, booking בחברות הספנות, פיקוח על תהליך המכס, תיאומים מול הלקוחות להגעת הטובין לנמל, מעקב עד הגעת המשלוח ללקוח הסופי בחו"ל ודווחי סטטוס ללקוחות.
תאריך עדכון:  23/11/2020
מספר משרה:  11304
רכז מטפל: אטי
   >  שרות לקוחות
 
 
Copyright © 2005 Ytaron. All Rights Reserved.