יתרון אנושי - השמה וגיוס כח אדם בע'מ

   
 
  עמוד הבית  >  לוח משרות
  תוצאות חיפוש
 
סדרן/ית הפצה
תפקיד:  סדרן/ית הפצה מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
למרכז לוגיסטי בקדימה, דרוש/ה: סדרן/ית הפצה. ייזום שיחת עובד שבועית, דיווחים על חופשות לנהגים, אחריות על רווחת העובדים. ניהול יומן פגישות, ביצוע פגישות שבועיות מול מנהל ההפצה ופתרון בעיות לנהגים.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21521
רכז מטפל: מירית
רכז/ת משאבי אנוש
תפקיד:  רכז/ת משאבי אנוש מיקום:  דרום, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
למפעל יצרני באזור השפלה, דרוש/ה: רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש. אחריות על תהליך גיוס בחברה - טיפול בגיוס עובדים משלב הגדרת התפקיד ועד חתימה על חוזים - הגדרת תפקיד, קבלת קו"ח, מיון וסינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, ביצוע שיחות עם ממליצים, כתיבת חוו"ד, פניות לחברות השמה, קליטת העובד והחתמה על חוזים.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21509
רכז מטפל: רימונה
מזכירת סמנכ"ל
תפקיד:  מזכירת סמנכ"ל מיקום:  מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה קמעונאית באזור המרכז, דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ"ל. ניהול שוטף של המשרד, ניהול יומן ותיאום פגישות. הכנת מצגות וחומרים לישיבות, כתיבת פרוטוקולים, ניהול ומעקב אחר משימות ומתן עזרה אדמיניסטרטיבית לסמנכ"ל החברה.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21505
רכז מטפל: נטלי
מזכיר/ת מנהל אגף שרשרת אספקה.
תפקיד:  מזכיר/ת מנהל אגף שרשרת אספקה. מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה , זמנית
תקציר משרה: 
לחברה קמעונאית בראשון לציון, דרוש/ה: מזכיר/ת מנהל אגף שרשרת אספקה. משרה זמנית ל-6 חודשים (החלפה לחל"ד). ניהול שוטף של המשרד, ניהול יומן ממוחשב וקביעת פגישות. הכנת מצגות ב-P.P, הכנת חומרים לישיבות ומעקב אחר משימות וביצוען.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21490
רכז מטפל: עידן
מנהל/ת משרד
תפקיד:  מנהל/ת משרד מיקום:  ירושלים והסביבה, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים בשוהם, דרוש/ה: מנהל/ת משרד. ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד - מענה טלפוני, ניהול יומנים ממוחשבים, תיאום פגישות, קבלת אורחים מחו"ל, סיוע באירועי רווחה, תיאום נסיעות לחו"ל, ביצוע הזמנות רכש של ציוד משרדי ומתן מענה למנהלי ועובדי החברה.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21476
רכז מטפל: נטלי
מתאם/ת שירות לקוחות
תפקיד:  מתאם/ת שירות לקוחות מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה צעירה ודינמית בפתח תקווה, דרוש/ה: מתאם/ת שירות לקוחות. משרה מלאה • אחריות על מענה זמין ואיכותי ללקוחות החברה. תיאום קריאות שירות לצוות טכנאים, ניהול יומנים (זמנים, תנאי עבודה וכו’) הכנת ועדכון דוחות תפעוליים.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21463
רכז מטפל: אטי
רכז/ת גיוס והשמה
תפקיד:  רכז/ת גיוס והשמה מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים בנתב"ג, דרוש/ה: רכז/ת גיוס. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. אחריות על תהליך הגיוס בחברה של עובדים בתחום הלוגיסטיקה (בלדרים, מתפעלים, מחסנאים, בק אופיס). טיפול בגיוס עובדים משלב הגדרת התפקיד ועד חתימה על חוזים. פרסום משרות במדיות החברתיות, דגש על פייסבוק, קבלת קו"ח, מיון וסינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, ביצוע שיחות עם ממליצים, כתיבת חוו"ד, קליטת העובד והחתמה על חוזים.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21464
רכז מטפל: אטי
רכז/ת גיוס והשמה
תפקיד:  רכז/ת גיוס והשמה מיקום:  דרום, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת השמה יתרון אנושי הממוקמת בגן-יבנה, דרוש/ה: רכז/ת גיוס והשמה עבור לקוח קמעונאי גדול. אחריות על ניהול תהליכי הגיוס למגוון תפקידים בחברה קמעונאית גדולה בפריסה ארצית (תפקידי מטה) - סינון ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים מקצועיים ומעמיקים וכתיבת חוות דעת למעסיקים. ליווי המועמדים לאורך כל תהליך הגיוס מהגשת קורות החיים ועד לחתימת הסכם העסקה.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21443
רכז מטפל: עידן
עוזר/ת אישי
תפקיד:  עוזר/ת אישי מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  חלקית
תקציר משרה: 
לחברת איקומרס מצליחה ומתפתחת בראשון לציון, דרוש/ה: עוזר/ת אישית למנכ"ל. משרה חלקית, ימים א-ה, שעות גמישות. מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית במנכ"ל החברה - ניהול יומן ממוחשב, קביעת פגישות, סיוע בפרויקטים מיוחדים בתחום המסחר האלקטרוני, הפקת מסמכים, בניית דוחות ומצגות. ניהול תקציב וביצוע רכש משרדי, מתן עזרה למחלקת הנהלת החשבונות, עבודה מול ספקים ולקוחות.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21390
רכז מטפל: אטי
עוזר/ת מנהל איכות.
תפקיד:  עוזר/ת מנהל איכות. מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה קמעונאית גדולה באזור המרכז, דרוש/ה: עוזר/ת מנהל איכות. ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, מעקב אחר עמידה בתוכנית העבודה, טיפול בחשבוניות יצרנים ומעקב אחר טיפול בתלונות יצרנים. העברת תלונות שוטפות של לקוחות ליצרנים והתנהלות מול היצרנים בחו"ל. ניתוח תלונות לקוחות וסיווגם והטמעת מערכת SAP.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21369
רכז מטפל: נטלי
אחראי/ת אדמיניסטרציה וכספים.
תפקיד:  אחראי/ת אדמיניסטרציה וכספים. מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה גלובלית מצליחה בפארק המדע ברחובות, דרוש/ה: אחראי/ת אדמיניסטרציה וכספים. התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד ומתן עזרה במחלקת הכספים של החברה. תיאום פגישות צוות וכתיבת פרוטוקולים בישיבות, הכנת מצגות, עבודה מול מנהלת משאבי אנוש בחו"ל, הזנת נתוני שכר למערכת, בקרה על חופשות ודו"חות נוכחות של העובדים, הזנת בקשות רכש למערכת ועיבוד דו"חות.
תאריך עדכון:  10/06/2021
מספר משרה:  21351
רכז מטפל: רימונה
   >  אדמיניסטרציה ומזכירות
 
 
Copyright © 2005 Ytaron. All Rights Reserved.