יתרון אנושי - השמה וגיוס כח אדם בע'מ

   
 
  עמוד הבית  >  לוח משרות
  תוצאות חיפוש
 
איש/ת back office
תפקיד:  איש/ת back office מיקום:  השרון, מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה מסחרית במרכז, דרוש/ה: ראש צוות Back Office ושירות. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. אחריות על מערך ה- Back Office בחברה בכפוף לצרכי החברה והלקוחות. ניהול המחלקה כיחידת רווח / הפסד עצמאית, מכירת הסכמי שירות ללקוחות חדשים ולקוחות קיימים, ביצוע הזמנות רכש לחלקי חילוף מול יצרן הציוד, הכנת סידור עבודה שנתי לטיפולים ופתיחת קריאות שירות. פתיחת קריאות שירות לתחזוקת שבר וניהולן מול טכנאי החברה והלקוחות עד לסגירת הקריאה. הפקת הצעות מחיר, הפקת דוחות, הטמעת תהליכים וביצוע בקרה והפקת חשבוניות.
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20347
רכז מטפל: אטי
רכז משאבי אנוש
תפקיד:  רכז משאבי אנוש מיקום:  שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
למפעל תעשייתי יצרני באזור רחובות, למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00 דרוש/ה רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש אחריות על תהליך גיוס בחברה - טיפול בגיוס עובדים משלב הגדרת התפקיד ועד חתימה על חוזים - הגדרת תפקיד, קבלת קו"ח, מיון וסינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, ביצוע שיחות עם ממליצים, כתיבת חוו"ד, פניות לחברות השמה, קליטת העובד והחתמה על חוזים
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20340
רכז מטפל: רימונה
מנהל משרד
תפקיד:  מנהל משרד מיקום:  דרום, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים באשדוד, דרוש/ה מנהל/ת משרד ואדמיניסטרציה. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. ניהול משרד שוטף - מענה לאימיילים נכנסים ושיחות נכנסות, מתן ושליחת הצעות מחיר ללקוחות בתחום התובלה הבינלאומית, ניהול יומן ממוחשב ותיאום פגישות.
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20332
רכז מטפל: אניטה
עוזר/ת מנהל פרויקטים ברכש ויבוא.
תפקיד:  עוזר/ת מנהל פרויקטים ברכש ויבוא. מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לרשת קמעונאית גדולה ומוכרת באזור המרכז, דרוש/ה: עוזר/ת מנהל פרויקטים ברכש ויבוא. משרה מלאה. איסוף הנתונים הנדרשים לבניית מחירי עלות למוצרים (מחיר המוצר + עלויות נלוות) - מחירי קנייה, עלויות שירותים לוגיסטיים, עלויות שינוע והובלה, מכסים ומיסים. יצירת קשר ראשוני עם הספקים בחו"ל, איסוף הנתונים הנדרשים (הצעות מחיר), תכתובת עסקית . שימור הקשר עם הספק ופיתוח עסקי מולו. טיפול ביבוא מסחרי, מעקב הזמנות עד הגעת הטובין למחסני החברה. עבודה מול המחלקות הטכנולוגיות בפיתוח מוצרים חדשים ו/או גיור מוצרים קיימים. ועבודה מול מחלקות פנימיות בארגון.
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20304
רכז מטפל: לירון
פקיד גבייה
תפקיד:  פקיד גבייה מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים באזור לוד, דרוש/ה נציג/ת גבייה. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-16:30. גבייה טלפונית מלקוחות פרטיים, חברות וארגונים. מתן שירות ללקוחות החברה בנושאים כספיים (חיובים / זיכויים), שליחת חשבוניות, ביצוע שיחות יזומות לחייבים, מתן הסברים על החיובים והחשבונות וגבייה בפועל.
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20283
רכז מטפל: מור
מזכירת דיקן
תפקיד:  מזכירת דיקן מיקום:  מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
מכללה גדולה ומוכרת באזור המרכז, דרוש/ה: מזכיר/ת דיקן משרה מלאה. ניהול אדמיניסטרטיבי של הלשכה - קביעת פגישות וניהול יומנים, ניהול שוטף של הלשכה, הכנת חומרים לישיבות וכתיבת פרוטוקולים. מעקב אחר ביצוע החלטות, ניהול קשרים עם גורמי החוץ של המכללה בארץ ובעולם וניהול פרויקטים מיוחדים.
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20262
רכז מטפל: טלי
פקיד קבלה
תפקיד:  פקיד קבלה מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים (בלדרות) בנתב"ג, דרוש/ה : פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה למחלקת משאבי אנוש. טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, קבלת קהל, ניתוב מועמדים לראיונות עבודה, מענה טלפוני, טיפול ברכש משרדי, עבודה מול מחלקות נוספות בחברה, הכנת דוחות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות. ** אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית בחברה צעירה ודינמית **
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20255
רכז מטפל: מירי
רכז במנהל סטודנטים
תפקיד:  רכז במנהל סטודנטים מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
למכללה גדולה ומוכרת ברמת גן, דרוש/ה: רכז/ת במינהל הסטודנטים. משרה מלאה 17:00-8:30 (3 פעמים בשבוע) 19:30-11:00 (פעמיים בשבוע) שישי אחת לשלושה שבועות 13:30-8:30 (במקום יום עבודה שבועי) מתן שירות וטיפול אדמיניסטרטיבי שוטף ומגוון לסטודנטים. רישום סטודנטים, טיפול באישורים, קליטת סטודנטים חדשים עבודה ומול הסגל האקדמי.
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20227
רכז מטפל: טלי
פקיד קבלה
תפקיד:  פקיד קבלה מיקום:  מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה ליבוא ושיווק בפתח תקווה, דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. מענה טלפוני במרכזייה וניתוב השיחות, ניהול יומנים וקביעת פגישות למנכ"ל החברה. טיפול בדואר יוצא ונכנס, טיפול בכרטיסי עובד, טיפול ברכש משרדי, אחריות על כניסת אורחים לבניין ורישומם. עבודה מול שליחים, ספקים ונותני שירותים אחרים.
תאריך עדכון:  11/12/2018
מספר משרה:  20197
רכז מטפל: מירי
   >  אדמיניסטרציה ומזכירות
 
 
Copyright © 2005 Ytaron. All Rights Reserved.