כללי
בקטגוריה של "כללי" מופיעות משרות שונות, מגוונות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה כזו או אחרת וכוללת גם משרות נדירות, מפתיעות, ייחודיות ומיוחדות!
תחום: אדמיניסטרציה / מזכירות / משאבי אנוש,כללי,קמעונאות - משרות מטה
מיקום משרה: מרכז,שפלה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה קמעונאית בחולון, דרוש/ה מפתח/ת הדרכה.
אחריות על מספר עולמות תוכן:
פיתוח הדרכה ולמידה. תחקור מומחי תוכן, פיתוח והפקת תוצרי למידה (פרונטלי ומתוקשב), הטמעת עזרי לימוד טכנולוגיים, מערכי שיעור, מצגות, מדריכים, מבחנים,
ליווי ותמיכה של צוות המדריכים בכלל המערך – הכשרת המדריכים על תוצרי הלמידה שפותחו, ליווי ותמיכה שוטפים של צוות המדריכים בכלל המערך במהלך הדרכות וההכשרות.
ניהול פרויקטי פיתוח – ניהול לו"ז הפרויקטים מול ספקי ההדרכה, בקרה ומעקב אחר תיקוני תסריטים, כתיבת תסריטים באופן עצמי וניהול הפקת התוצר בלבד מול הספק, במידת הצורך.
תחום: הנדסה - מהנדסים / הנדסאים / טכנאים,יבוא / יצוא,כללי,שילוח בינלאומי /ספנות / בלדרות / תעופה,תעשייה / ייצור / תפ"י / מלאי / QA / QC
מיקום משרה: ירושלים והסביבה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מסחרית ותיקה באזור מעלה אדומים, דרוש/ה פקיד/ת יבוא.
טיפול במשלוחי יבוא ימיים, מעקב הזמנות ומשלוחים מול ספקים בחו"ל, משלחים ועמילי מכס עד הגעת הסחורה למחסני החברה.
טיפול באישורים ורישיונות מול משרד הבריאות ומכון התקנים- עבודה מול רשויות ממשלתיות. עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה – תפעול, המחסן, התפ"י ומחלקת הכספים.
תחום: הנדסה - מהנדסים / הנדסאים / טכנאים,כללי,מערכות מידע / מחשבים ורשתות
מיקום משרה: מרכז,שרון
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה ליצוא חקלאי באזור השרון, דרוש/ה מיישם/ת פריוריטי.
תמיכה במערכות המידע אגרו פריוריטי – שיווק, רכש, הפצה, לוגיסטיקה וכספים.
הגדרת דרישות משתמשים מול בתי התוכנה וספקים חיצוניים, מתן מענה למשתמשים בחברה ופתרון תקלות.
כתיבת נהלים והוראות עבודה, ייעול ושיפור מתמיד של מערכות המידע, בניית דוחות ותחזוקת טבלאות נתונים.
תחום: כללי,קמעונאות - משרות מטה,שרשרת אספקה / לוגיסטיקה / תפעול / מחסן / הפצה,תעשייה / ייצור / תפ"י / מלאי / QA / QC
מיקום משרה: מרכז,שרון
סוג משרה: משרה מלאה
תחום: אדמיניסטרציה / מזכירות / משאבי אנוש,כללי,מכירות,שירות לקוחות
מיקום משרה: ירושלים והסביבה,מרכז,שפלה
סוג משרה: משרה מלאה
תחום: אדמיניסטרציה / מזכירות / משאבי אנוש,כללי
מיקום משרה: מרכז,שרון
סוג משרה: משרה מלאה
למחלקת רוקחות בחברה קמעונאית גדולה בנתניה, דרוש/ה אחראי/ת גיוס וטיפוח הרוקחים
אחריות על גיוס צוותי בית מרקחת, ניהול הקשר עם אוניברסיטאות, שילוב התלמידים בתוכניות סטאז', קשר שוטף במהלך הלימודים, אחריות על הדרכות מקצועיות צוותי בית המרקחת ע"י ספקי תרופות ו GSL .הפקת כנסים, אחריות על מיתוג מעסיק בעולם הרוקחים, הובלת יח"צ ושיח ברשתות חברתיות ובערוצי המדיה השונים
תחום: הנדסה - מהנדסים / הנדסאים / טכנאים,כללי,כספים / חשבונות / כלכלה,מערכות מידע / מחשבים ורשתות,תעשייה / ייצור / תפ"י / מלאי / QA / QC
מיקום משרה: מרכז,שרון
סוג משרה: משרה מלאה
Global company seeking for SAP FICO Analyst in petah tikva
daily work as part of a global team involves
Working with the internal ticket system on change requests for configuration and development.
Ability to trouble shoot problems in existing implementations, recommending, and implementing solutions
Creation of functional specifications to
document the configuration you will do in the system, or
To design and describe a solution to enable our development team member to program this.
Supporting projects concerning the SAP FICO and MM modules, this includes to find solutions and support the project team to bring the solution into our target system. Train business users on new processes implemented with projects
תחום: יבוא / יצוא,כללי,עמילות מכס / סוכן/ת מכס / סיווג,שילוח בינלאומי /ספנות / בלדרות / תעופה
מיקום משרה: מרכז,שרון
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה המספקת שירותי מיקור חוץ למשלחים ועמילי מכס באור יהודה, דרוש/ה אחראי/ת הדרכה.
הדרכת עובדים במרכז המציע שירותי פתיחת תיקים, הקלדה, סריקה וטיוב נתונים לתחומי הלוגיסטיקה, שילוח, עמילות מכס והסחר הבינלאומי.
הטמעת לקוחות חדשים במערכת, פתיחת תיקי עמילות מכס ושילוח בינלאומי בתוכנת יוניפרייט ובמערכת שער עולמי.
**נדרשת נכונות להתמסר לפן האנושי שבמשרה – המרכז מעסיק עובדים/ות מאוכלוסיות ייחודיות ובעלי מוגבלויות**
תחום: כללי,כספים / חשבונות / כלכלה,שירות לקוחות
מיקום משרה: דרום
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה ליבוא ושיווק בתחום הטקסטיל באזור קריית מלאכי, דרוש/ה פקיד/ת הנה"ח והזמנות אונליין.
הקמת לקוחות חדשים במערכת.
הפקת הזמנות מאתרי הסחר השונים והעברתם ליקוט במחסן ומעקב אחר סטטוס הזמנות.
בניית תזרים לקבלת תשלומים מלקוחות ובניית דוח רווחיות.
בניית יעדי מכירות חודשיים ומעקב אחרי הביצוע בפועל.
בניית דוחות שבועיים להנהלה ומתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.