לחברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס ותיקה באזור המרכז, דרוש/ה מנכ"ל/ית.
**דיסקרטיות מובטחת**
ניהול חברה המונה כ-50 עובדים בתחום השילוח הבינלאומי ועמילות המכס בארץ ובחו"ל. הובלת החברה וניהול פעילותה בכל התחומים – תפעול, מסחר, מכירות ושירות לקוחות. ניהול ישיר של מנהלים וראשי צוותים, הגדרת אסטרטגיות עסקיות, ניהול וחיזוק הקשרים מול הסוכנים בחו"ל, ניהול מכרזים מורכבים מקומיים וגלובליים, אישור וניהול תקציב פעילות החברה.
לחברה ציבורית בתחום הלוגיסטיקה הימית דרוש/ה מנהל/ת מכירות.
מכירת שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שרותי הובלה ימית, שרותי מסופי מטען ופתרונות נוספים ללקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.
ניהול והנעת צוות אנשי מכירות, ליווי ליווי הצוות בתהליכי המכירה עד לסגירת ההסכם עם הלקוחות הפוטנציאליים.
גיוס והכשרת עובדים חדשים, בניית תוכנית עבודה שנתית, הגדרת יעדים ומדדים ועמידה בהם.
הובלת שינויים וחידושים לביצוע אופטימיזציה בתהליכי המכירה, מדידה וניתוח נתוני מכירות והפקת דוחות להנהלה.
ניהול תקציב וטיפול בהקצאת משאבים בהתאם לצרכים.
לחברת ספנות באזור המרכז, דרוש/ה מתאם/ת יבוא ימי.
טיפול במשלוחי יבוא ימיים מרגע פתיחת ההזמנה במערכת ועד שחרור המשלוחים מהמכס.
קבלת הזמנות מלקוחות, פתיחת הזמנות במערכת, תמחור משלוחים ומתן הצעות מחיר ללקוחות. מעקב אחר המשלוחים (Follow Up) עד הגעתם ליעד הסופי, דיווחי סטטוסים ללקוחות ופתרון בעיות בזמן אמת.
לחברת ביוטכנולוגיה בשוהם, דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית.
מתן עזרה אדמיניסטרטיבית שוטפת לסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה, הזמנת טיסות ומלונות, ריכוז נושאים הקשורים בסימני מסחר ופטנטים, IT ושיווק.
תיאום בין חברת האם וחברות בנות, העברת חשבוניות בין החברות, מעקב אחר הוצאות, גבייה ובנקים.
ריכוז תחום הגיוס וכח האדם, ריכוז נושאי ה-IT מול חברת התמיכה, שמירה וניהול ידע בארכיון החברה.