לחברה מסחרית גדולה באזור המרכז, דרוש/ה: מנהל/ת מיקור חוץ שירות לקוחות
*תפקיד המשלב שטח במספר אזורים שפלה עד צפון*
ניהול שוטף של ספקי מיקור החוץ בהיבטי איכות,יעילות ומקצועיות, ביצוע בקרות ושיפור ביצועים בתחומים אלו, מתוקף התפקיד יהיה נוכח פיזית באתרי ספקי מיקור החוץ ויהיה אמון על:
- ניהול 2 מוקדי מיקור חוץ
- הנעת הספקים לעמידה ביעדים (איכות, מקצועיות וזמינות) ובנהלי העבודה שהוגדרו בין שני הצדדים.
- מעקב שוטף על עמידה בתקציב חודשי .
- בקרה על תהליכי הגיוס וההכשרה.
- ניהול הסכמי התקשרות והתאמתם לצרכים המשתנים.
- גישור וניהול משא ומתן לטובת מקסום ביצועים, עמידה בדרישות ושביעות רצון הדדית.
- בקרה איכותית וכמותית של עבודת הנציגים, האזנות, תצפיות וניהול משובים.
- ניהול והובלה של מנהלי המוקדים לעמידה ביעדי המערך.
- הובלת מהלכי הטמעה של פרויקטים, פעילויות ונהלי עבודה.
- מחוברות עובדי מיקור החוץ לחברה, תפיסת השירות ושפת השירות.